Pereiti prie turinio

Kalba Kalba

Blogai Blogai

« Atgal

Vietnamiečių žemų kainų vežėja

„VietjetAir“ planuose – spartesnis bilietų rezervavimas ir įlaipinimo kortelės mobiliesiems
Jau įvedusi keletą svarbių pokyčių klientų aptarnavime, Vietnamiečių žemų kainų vežėja "VietjetAir" skelbia, kad per artimiausią pusmetį tokių permainų bus dar daugiau. "Turime papildomų plėtros planų artimiausiems 6 mėnesiams į priekį", - pristatydama pokyčius sako Do Ngoc, "VietjetAir" pardavimų ir rinkodaros vadovė. Pasak jos, vienas iš svarbesnių būsimų pokyčių, yra asmeninės klientų paskyros įvedimas "My VietjetAir". Tokią paslaugą paleisti bendrovė žada iki metų pabaigos.
"Keleiviams nereikės kiekvieną sykį registruoti savo adreso, telefono, Vietnamo vizų ar kitų asmeninių duomenų. Užteks registruotis "My VietjetAir", kur duomenys jau bus saugomi, ir kaskart skrentant tik pridėti skrydžio detales", - apie greitesnį būdą pirkti bilietus pasakoja p. Do.
Praėjusį penktadienį bendrovė paleido atnaujintą savo interneto svetainę, joje esą jau pašalinta gana daug perteklinių veiksmų, siūloma mažiau papildomų paslaugų. Svetainė anksčiau buvo dažnai kritikuojama dėl sudėtingos rezervacijos, klientus verčiant akylai stebėti pasiūlymus ir spausti kiekvieną sykį, kai siūlomos paslaugos jam nereikia. "Anksčiau perkant bilietą reikėjo mažiausiai 17 paspaudimų, dabar užteks penkių", - žada p. Do.

Nuo kovo bendrovė siūlys ir įlaipinimo korteles mobiliesiems įrenginiams, gegužę - naują mobiliąją "VietjetAir" programėlę.  Nuo kitų metų vidurio tikisi pasiūlyti mobiliems įrenginiams pritaikytą interneto svetainę. Pasak p. Do, pokyčius įmonė vykdys palaipsniui. Pirmiausia atnaujinimai diegiami Vietname, taip pat Tailande ir Laose – didžiausiose bendrovės rinkose. Vėliau atnaujinimai pasieks ir kitas svetaines.

Siekia nebeerzinti
"VietjetAir" jau skelbė, kad iki kitų metų kovo planuoja išspręsti keleiviams didžiausių nepatogumų kėlusias problemas ir sumažinti kai kurių paslaugų kainas.
„Turėtume pašalinti dalykus, kurie erzina klientus“, – anksčiau sakė Nguyen Thi Phuong Thao, „VietjetAir“ vadovas. Pavyzdžiui, nuo lapkričio 1 d. „VietjetAir“ interneto svetainėje jau nebebus naudojama „Recaptcha“ apsauga, kuri buvo taikoma naujiems vartotojams įsigyjant bilietus internetu. Nuo gruodžio 1 d. keleiviai galės į lėktuvą atsinešti antrą rankinę, ne didesnę kaip 35 x 20 x 20 cm.  O nuo sausio 5 d. bagažo mokestis sudarys 30 $ (103,6 Lt) arba 30 GBP (121,6 Lt) ir bus perpus mažesnis negu iki šiol.

Bene didžiausia naujiena - nuo vasario „VietjetAir“ keleiviams bus paskirtos konkrečios vietos lėktuve. "To pastaraisiais metais pageidavo labai daug klientų", - sako p. Do. Tokį sprendimą anksčiau priėmusi D. Britanijos pigių skrydžių bendrovės „EasyJet“ skaičiuoja naudą . Per finansinius metus, kurie baigėsi rugsėjo 30 d., ikimokestinis bendrovės pelnas padidėjo 51%, iki 478 mln. GBP. Pasak bendrovės vadovės Carolyn McCall, leidimas keleiviams įsigyti vietą skrydžio metu turėjo labai didelės įtakos kompanijos pelningumui.

"VietjetAir" uždirbs mažiau
Tarptautinės oro transporto asociacijos (angl. IATA) duomenimis, „VietjetAir“ pernai skraidino 79,6 mln. keleivių, daugiau nei „Lufthansa“ (50,8 mln.) ar „EasyJet“ (44,6 mln.). Šiemet kompanija planuoja viršyti 80 mln. keleivių ribą. Tačiau „VietjetAir“ metinis pelnas šiemet gali sumažėti pirmą kartą per penkerius metus. Pasak oro linijų, finansinių metų, kurie baigsis kovą, pelnas gali būti tarp 500 mln. ir 520 mln. EUR. Prieš tai buvo prognozuojama, kad jis sieks 570 mln. EUR. Bendrovė pastaruoju metu mažino bilietų kainas, taip pat sumažino ir žiemos skrydžių skaičių. Tikimasi, kad žiemą paslaugų kainos sumažės bent 10%. Pigių skrydžių bendrovės atstovai tikina, jog kainos mažėja dėl padidėjusios konkurencijos, sušvelnėjusių ekonomikos sąlygų Azije ir silpnesnio euro kurso su svaru.

Šaltinis: getvietnamvisa.com

Ankstesnis Kitas
Komentarai